UKVI چیست و چه تفاوتی با آیلتس دارد؟

۳۰ بازديد

"ثبت نام در آزمون آیلتس UKVI":

مراحل ثبت نام:

  1. به وبسایت آیلتس (www.ielts.org) بروید.
  2. از تب "For test takers" گزینه "Book a test" را انتخاب کنید.
  3. نوع آزمون را "IELTS for UKVI" انتخاب کنید.
  4. موسسه مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید.
  5. بر روی "Book Now" کلیک کنید.
  6. اطلاعات موسسه را بررسی کنید و بر روی "Book an IELTS for UKVI or Life Skills test" کلیک کنید.
  7. کشور، شهر و نوع آزمون (کامپیوتری یا کاغذی) را انتخاب کنید.
  8. بر روی "Request a test" کلیک کنید.
  9. اطلاعات خود را وارد کنید و ثبت نام را تکمیل کنید.

نکات:

  • هزینه آزمون UKVI پایین تر از آزمون معمولی است.
  • قبل از ثبت نام، مطمئن شوید که کدام نوع آزمون برای شما کاربردی است.
  • می توانید از طریق وبسایت موسسه هم اقدام به ثبت نام کنید.
  • تاریخ آزمون در زمان ثبت نام مشخص شده است.
  • مهارت Speaking در روز دیگری برگزار می شود.


در این روزها شاهد آن هستیم که بسیاری از افراد به دلایل مختلف به دیگر کشورها مهاجرت می‌کنند. اما برای مهاجرت به صورت قانونی شما باید پیش‌نیازهایی را آماده کنید که یکی از مهم‌ترین آنها مدرک زبان معتبر در کشور و موسسه یا دانشگاه مقصد است. آزمون آیلتس UKVI که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی است. با مطالعه مقاله UKVI چیست و چه تفاوتی با آیلتس دارد؟ متوجه خواهید شد که آزمون UKVI برای شما مناسب است یا خیر.

برای موفقیت در آزمون آیلتس، اهمیتی بسیاری به تهیه و برنامه‌ریزی مناسب قبل از آزمون اختصاص داده می‌شود. ابتدا، باید با ساختار آزمون و نوع سوالات آشنا شوید. برنامه‌ریزی زمانی مطمئن و متعادل برای مطالعه مواد آموزشی و تمرین سوالات آزمون بسیار حیاتی است. همچنین، تمرین مکالمه و نوشتن نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای تقویت مهارت‌های شنیداری و خواندن، می‌توانید به پادکست‌ها، فیلم‌ها، و منابع آموزشی متنوع دسترسی پیدا کنید. همچنین، در موقعیت‌های واقعی مکالمه کردن با دوستان یا همکاران که زبان انگلیسی را به روز رسانی می‌کنند، بسیار مفید است. علاوه بر این، استفاده از منابع آموزشی معتبر و کتاب‌های درسی مناسب نقش مهمی در آمادگی شما برای آزمون خواهد داشت.

https://charbzaban.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C/%D8%A2%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B3/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B1%DB%8C%D8%B2%DB%8C.html

ثانیاً، تمرکز بر بهبود نقاط ضعف خود و تثبیت نقاط قوت بسیار حیاتی است. برای این کار، می‌توانید از تست‌های تشخیصی استفاده کنید تا نقاط ضعف خود را شناسایی کنید و بر روی آن‌ها کار کنید. علاوه بر این، شرکت در کلاس‌های آموزشی و یا خدمات آنلاین ممکن است به شما کمک کند تا بهبود یابید. همچنین، مطالعه نمونه سوالات آزمون و انجام تمرین‌های بیشتر به شما کمک می‌کند تا با ساختار سوالات آشنا شده و در زمان محدود آزمون بهتر عمل کنید. در نهایت، تمرکز بر روی سلامتی روانی و فیزیکی نیز بسیار مهم است؛ زیرا استرس و فشار می‌تواند عملکرد شما را در آزمون تحت تاثیر قرار دهد. ایجاد یک برنامه تفریحی و آرامش برای خود در دوره آمادگی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.