چگونه مثل بلبل انگلیسی صحبت کنیم؟

۲ بازديد

تکنیک‌هایی برای روان صحبت کردن انگلیسی

 

وش‌دادن و خواندن به همراه پادکست‌های انگلیسی

پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی نه‌تنها باعث تقویت اسپیکینگ شما می‌شوند؛ بلکه به روان صحبت‌کردن شما به زبان انگلیسی نیز کمک می‌کنند. بیشتر پادکست‌ها متن نیز دارند. شما باید آن متن را دانلود کنید و چند خط اول را بخوانید. سپس پادکست را در حین خواندن با صدای بلند پخش کنید و با آن بخوانید. به این تکنیک shadow یا سایه می‌گویند که بسیار روی لحن و تلفظ شما تاثیر می‌گذارد.

در نظر داشته باشید، پادکستی را انتخاب کنید که با نوع لهجه مد‌نظر شما مطابقت داشته باشد، زیرا می‌خواهید آن لهجه را تقلید کنید. وقتی صحبت از لهجه می‌شود بخش‌های مختلف یک کشور انگلیسی‌زبان بیشتر لهجه‌های مختلفی دارند. برای مثال، کسی که در نیویورک بزرگ شده است، زبان انگلیسی را بسیار زیبا‌تر و با لهجه درست‌تری نسبت به ایالات جنوبی کشور آمریکا صحبت می‌کند.

یادگیری زبان عامیانه انگلیسی

دانستن کلمات و عبارات عامیانه انگلیسی نیز می‌تواند مفید باشد و باعث می‌شود شما به پاسخ چطور روان انگلیسی صحبت کنیم، برسید. این نوع زبان همیشه وجود دارد و باعث می‌شود صحبت‌کردن شما به زبان انگلیسی بهبود پیدا کند.

در ادامه کلماتی را می‌بینید که در زبان عامیانه انگلیسی استفاده می‌شوند:

Chill

استراحت‌کردن

 

Popo

پلیس

 

Airhead

پسر احمق

 

Yikes

به‌هیچ‌وجه

 

 

فکر‌کردن به انگلیسی به‌جای ترجمه کلمه یا عبارت

فکر نکنید دارید انگلیسی یاد می‌گیرید، بلکه احساس کنید زبان مادری شما انگلیسی است. این طرز فکر باعث می‌شود اعتمادبه‌نفس بیشتری پیدا کنید و از انگلیسی بهتر استفاده کنید. مثلا، اگر می‌خواهید کلمه سیب را به انگلیسی بگویید، سعی ‌کنید آن را به انگلیسی تبدیل کنید و فارسی آن را برای خود تکرار نکنید. زمانی می‌توانید انگلیسی را روان صحبت کنید که در ذهن خود سعی کنید به انگلیسی فکر کنید.

 

توضیحات بیشتر در:

https://tatschool.ir/speak-english-like-nightingale/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.