بهترین مراکز برگزاری آزمون آیلتس IELTS در ایران

۳۳ بازديد
مدرک آیلتس برای مهاجرت، تحصیل و کار در کشورهای انگلیسی زبان مورد نیاز است.
آزمون آیلتس در ایران توسط دو موسسه IDP و British Council برگزار می‌شود.
بهترین مراکز برگزاری آزمون آیلتس در ایران از نظر مجوزهای لازم، شرایط برگزاری آزمون، رزومه و سابقه کار و تعدد شعب مشخص می‌شوند.

عوامل مهم در انتخاب مرکز برگزاری آزمون آیلتس

مجوزهای لازم: بهترین مراکز برگزاری آزمون آیلتس از سازمان سنجش آموزش کشور و موسسات معتبر بین المللی انگلیس و استرالیا مجوز گرفته‌اند.
شرایط برگزاری آزمون: بهترین مراکز برگزاری آزمون آیلتس استانداردهای ایمنی و محیطی را برای برگزاری یک آزمون سالم رعایت می‌کنند و امکانات کافی برای سنجش مهارت‌های زبانی داوطلبان را فراهم می‌کنند.
رزومه و سابقه کار: بهترین مراکز برگزاری آزمون آیلتس سابقه کار مشخصی دارند و مجوزهای خود، سابقه کار مجموعه و رزومه برگزار کنندگان را در معرض دید عموم قرار داده‌اند.
تعدد شعب و در دسترس بودن: بهترین مراکز برگزاری آزمون آیلتس در تهران و سراسر کشور شعب مختلفی دارند تا داوطلبان بتوانند در نزدیک‌ترین شعبه آزمون بدهند و هرچه سریع‌تر نتایج را دریافت کنند.
بررسی مراکز برگزاری آزمون آیلتس در تهران

بر اساس عوامل ذکر شده در بالا، می‌توان مراکز زیر را به عنوان بهترین مراکز برگزاری آزمون آیلتس در تهران معرفی کرد:

موسسه آیلتس تهران
موسسه آیلتس ایران زمین
موسسه فرهنگی و هنری ایرسافام
موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش

این مراکز همگی از مجوزهای لازم برخوردار هستند و شرایط برگزاری آزمون خوبی را فراهم می‌کنند. همچنین سابقه کار مشخصی دارند و در تهران و سایر شهرهای ایران شعبه دارند.



در مقاله مراکز مجاز آزمون آیلتس در ایران ، بهترین مراکز برگزارکننده آزمون آیلتس معرفی شده اند و درمورد تفاوت میان آن ها صحبت شده است. در این مقاله همچنین به نکاتی که داوطلبین باید قبل از ثبت نام در آزمون آیلتس بدانند نیز اشاره شده است. 

موفق باشید. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.