هزینه دوره آیلتس 1402 چقدر است؟

۳۳ بازديد
در آموزشگاه آیلتس تات، دوره‌های مختلفی از جمله رایتینگ تسک، مکاتبات بازرگانی، Phrasal Verbs، اسپیکینگ تافل، رایتینگ تافل، ریدینگ تافل، کالوکیشن، لیسنینگ تافل، لغات آیلتس، گرامر مقدماتی و پیشرفته آیلتس، لیسنینگ پری آیلتس و ریدینگ آیلتس ارائه می‌شوند. هزینه این دوره‌ها از 450 هزار تومان تا 650 هزار تومان متغیر است. آموزش‌ها به صورت آنلاین از طریق پلتفرم Adobe Connect برگزار می‌شوند.

در موسسه زبان‌نگار، دوره‌های مختلف در سطوح مقدماتی، Elementary Pre Intermediate، Intermediate Upper Intermediate و Advanced به صورت آنلاین برگزار می‌شوند. هزینه‌های این دوره‌ها متناسب با سطح و نوع دوره از 500 هزار تومان تا 750 هزار تومان متغیر است. همچنین در صورت شرکت در کلاس‌های MSRT، مبلغ 1.750.000 یا 3.500.000 تومان می‌باشد.

در موسسه سفیر، دوره‌های Pre Ielts و Ielts به صورت تخصصی و آنلاین برگزار می‌شوند. این دوره‌ها برای 17 شرکت‌کننده در طی 20 جلسه‌ی 1.5 ساعته ارائه می‌شوند و هزینه‌ی آنها از 950.000 تومان تا 1.200.000 تومان متغیر است. همچنین موسسه سفیر دوره‌های مختلفی را آنلاین برگزار کرده و امکان ثبت‌نام در آنها وجود دارد.

همچنین موسسه زبان ایران اروپا نیز دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی را به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی ارائه می‌دهد. این موسسه دوره‌هایی برای بزرگ‌سالان، نوجوانان و کودکان دارد. همچنین دوره‌های آموزشی برای آزمون‌های FCE، CAE، PTE، IELTS، TOEFL iBT و آزمون‌های بین‌المللی دیگر نیز در این موسسه برگزار می‌شوند.

همگی این موسسات با توجه به نیازها و سطوح مختلف افراد دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی را به صورت آنلاین ارائه می‌دهند و هزینه‌ها متفاوت براساس نوع دوره و مدت زمان تدریس می‌باشند.







برای اطلاع از هزینه کلاس های آنلاین آیلتس در آموزشگاه های مختلف می‌توانید به مقاله هزینه دوره آیلتس 1402 چقدر است؟ رجوع کنید و در آن هزینه کلاس های آموزشگاه های مختلفی چون، تات، آفرینش، بیان برتر و ... را مشاهده کنید. 

 

با آرزوی موفقیت برای شما. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.