آشنایی با آزمون sat

آموزش زبان انگلیسی

آشنایی با آزمون sat

۳ بازديد

آزمون sat چیست؟

آزمون SAT مخفف عبارت Scholastic Assessment Test است که یک آزمون چند گزینه ای و مبتنی بر کامپیوتر است که توسط هیئت کالج ایجاد و اجرا می شود. هدف SAT اندازه گیری آمادگی دانش آموز دبیرستانی برای کالج و ارائه یک داده مشترک به کالج ها است که می تواند برای مقایسه همه متقاضیان استفاده شود.در حالی که هیچ نمره قبولی برای SAT وجود ندارد، دانش آموزان مقادیر معیار را به عنوان بخشی از نمره خود دریافت خواهند کرد. این معیارها نشان دهنده آمادگی تحصیلی و شغلی دانش آموز است

 آزمون SAT دیجیتال از دو بخش تشکیل شده است: بخش خواندن و نوشتن و بخش ریاضی. دانش آموزان در مجموع 2 ساعت و 14 دقیقه فرصت دارند. نمره SAT کامل 1600 است و حداقل امتیاز آن 400 است.

چهار بخش در sat وجود دارد که در مجموع از 154 سوال تشکیل شده است. سوالات ریاضی SAT از چهار حوزه ریاضی استخراج می شوند: عدد و عملیات. جبر و توابع، هندسه و اندازه گیری، تجزیه و تحلیل داده ها و آمار و احتمال. تمام بخش های SAT (به استثنای مقاله) عمدتاً چند گزینه ای هستند.

برای کسب نمره خوب در آزمون sat  باید سطح زبان انگلیسی خوبی داشته باشید. اگر سطح زبان انگلیسی شما زیر C1 است، ابتدا باید برای بهبود سطح خود شروع به کار کنید و سپس برای امتحان اس آی تی آماده شوید.

 

بخش های مختلف آزمون sat

 

آزمون sat از دو بخش اصلی تشکیل شده است:

  1. خواندن و نوشتن مبتنی بر شواهد (EBRW)
  • Reading
  • Writing & Language

 

  1. ریاضی
  • بخش مجاز (امکان استفاده از ماشین حساب)
  • بخش غیرمجاز (عدم امکان استفاده از ماشین حساب)

 

  1. مقاله اختیاری SAT (برای همه موسسات الزامی نیست)

 

توضیحات بیشتر رو اینجا دنبال کن:

https://tatschool.ir/sat-test-english/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.