آشنایی با آزمون آیلتس هوم ادیشن و مزایا و معایب آن

۲ بازديد

آیلتس هوم ادیشن چیست؟

سازمان آیلتس در اوایل سال 2022 عرضه جهانی آیلتس آنلاین را آغاز کرد و از آن به بعد امکان انتخاب بین آزمون آیلتس کاغذی یا آیلتس آنلاین برای شرکت کنندگان در سراسر جهان فراهم شد.

آیلتس هوم ادیشن ابداع شد که روشی جدید برای شرکت در آزمون آیلتس آکادمیک است. این آزمون آنلاین به دانش آموزان این امکان را می دهد که برای دستیابی به اهداف تحصیلی و شغلی خود، آزمون را از خانه خود یا مکان مناسب دیگری انجام دهند.

آزمون آیلتس هوم ادیشن دارای محتوا و قالبی مشابه با آزمون کاغذی آیلتس است. در آیلتس کامپیوتری، آزمون گفتاری توسط ممتحنین آموزش دیده آیلتس و به صورت آنلاین برگزار می شود.

آیلتس هوم ادیشن یا همان آیلتس آنلاین، مانند آیلتس کاغذی هر چهار مهارت آیلتس آکادمیک – Listening، Reading، Writing و Speaking را پوشش می دهد. همچنین دارای همان ارزیابی دقیق توسط ممتحنین آموزش دیده می باشد.

در آزمون آیلتس هوم ادیشن، آزمون گفتاری توسط ممتحن انسانی است برگزار می شود تا ارزیابی دقیقی از توانایی آزمون گیرنده برای برقراری ارتباط موثر به زبان انگلیسی انجام شود.

آیلتس آنلاین با استفاده از هوش مصنوعی و ویژگی‌های امنیتی پیشرفته ارائه می شود. سازمان آیلتس به طور هدفمند یک پلتفرم آزمون کنترل از راه دور ایمن با نرم افزار یکپارچه مکالمه ویدیویی برای ارائه آزمون های امن زبان انگلیسی ایجاد کرده است.

نتایج آزمون آیلتس هوم ادیشن، در صورت پذیرش آیلتس آنلاین از سمت سازمان مورد نظر، همانند آزمون آیلتس کاغذی دو سال اعتبار دارد.

 

مزایا و معایب آزمون آیلتس هوم ادیشن

از میان مزایای آزمون آیلتس هوم ادیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در دسترس بودن نتایج آزمون پس از سه روز
  • سهولت شرکت در آزمون از منزل
  • صرفه جویی در هزینه شرکت در آزمون
  • ارزیابی دقیق مهارت های زبانی
  • کاهش استرس در حین شرکت در آزمون
  • ایجاد شرایط مناسب برای شرکت افراد بیشتری در آیلتس
  • داشتن شمارنده کلمات در بخش رایتینگ آزمون

توضیحات بیشتر را در لینک زیر دنبال کن: 

https://tatschool.ir/ielts-home-edition-test/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.