برای مهاجرت به کانادا تافل بهتر است یا آیلتس

۲ بازديد

تافل یا آیلتس برای کانادا؟

 

آیلتس و تافل آزمون‌های بین المللی شناخته شده برای ارزیابی مهارت‌های زبان انگلیسی افراد برای مهاجرت به کانادا است.نشان دادن مهارت افراد در زبان انگلیسی مطابق با استاندارد‌های مهاجرتی، امکان اقدام موفق برای مهاجرت به کانادا را افزایش می‌دهد. برای واجد شرایط بودن مهاجرت به کانادا، متقاضیان باید حداقل نمره را در آزمون‌های زبان کسب کنند. برای مقاصد مهاجرتی غیردرسی نمرات تافل پذیرفته نمی‌شود، بنابراین اگر قصد مهاجرت به کانادا برای ویزاهای غیرتحصیلی دارید، شرکت در آزمون آیلتس جنرال ضروری است. در این پست، تفاوت های بین آیلتس و تافل را بررسی خواهیم کرد که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید کدام آزمون برای شما مناسب است.

 

برای مهاجرت به کانادا کدام بهتر است تافل بهتر است یا آیلتس؟

هنگام برنامه ریزی برای تحصیل در خارج از کشور در یک کشور انگلیسی زبان، به احتمال زیاد نمره آیلتس یا تافل را ارائه می دهید. همه ما می دانیم که هر دوی این تست ها، آزمون های استانداردی هستند که با ارزیابی مهارت های نوشتاری، خواندن، گوش دادن و صحبت کردن، سطح انگلیسی شما را تعیین می کنند. اما، آنها در بسیاری از جنبه ها مانند قالب، امتیازات، هزینه، ساختار، رویکرد، معیارهای تدریس و موارد دیگر متفاوت هستند.

در واقع تصمیم‌گیری بین آیلتس و تافل بستگی به دلایل مهاجرت شما به کانادا دارد. مدارک تافل به طور خاص برای مقاصد مهاجرتی استفاده نمی‌شود و فقط برای اخذ پذیرش تحصیلی در موسسات آموزشی و دانشگاه‌های معتبر می‌باشد. اما آیلتس هم برای انواع مقاصد مهاجرتی و هم برای مقاصد آکادمیک به کانادا مورد استفاده است. البته همانطور که می دانید، آیلتس آکادمیک برای اخذ ویزاهای تحصیلی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی توصیه می‌شود و از آیلتس عمومی برای دیگر مقاصد مهاجرتی به کانادا استفاده می‌شود.

 

معتبرترین و بهترین مدرک زبان برای مهاجرت به کانادا چیست؟

آیلتس و تافل دو گزینه محبوب در بین مهاجرین در سراسر جهان هستند. در سطح جهانی شناخته شده است و برای مقاصد مهاجرتی، تحصیلی و شغلی استفاده می شود. در حالی که آزمون تافل به دنبال آزمایش توانایی شما در برقراری ارتباط به زبان انگلیسی، به ویژه در محیط های دانشگاهی، دانشگاهی و کلاس درس است.

 

باید به این نکته توجه داشته باشید که برای مقاصد مهاجرتی به کانادا، نمرات تافل پذیرفته نمی شود. نمرات تافل منحصراً برای ویزای تحصیلی شناخته می شود و اداره مهاجرت کانادا به طور انحصاری آیلتس جنرال را برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی در نظر می گیرد.

 
توضیحات بیشتر در رابطه با این موضوع را در لینک زیر دنبال کن:

https://tatschool.ir/immigrate-canada-toefl-ielts-better/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.